На нашому сайті встановлено реальний живий чат з професійними адвокатами. В інтернеті ви можете знайти багато сайтів, які рекламують безкоштовну юридичну консультацію онлайн. А чи так це насправді? У 99% випадків вас попросять вказати ім’я, номер телефону, електронну пошту та коротко описати ваше юридичне питання. Після того, як ви заповните всі графи виставленої вам форми, під соусом «онлайн консультації», ви побачите напис «дякуємо, ми найближчим часом зв’яжемося з вами». Хіба це можна назвати онлайн консультацією? Звичайно ж ні. По-перше, якщо ви заповнювали форму у вихідний день, то з вами як мінімум зв’яжуться тільки в перший робочий день і, можливо, дадуть відповідь на ваше запитання. По-друге, з вами зв’яжуться тільки в тому випадку, якщо ви будете їм цікаві як клієнт. А якщо ваша проблема не становить інтересу для компанії через те, що вам неможливо запропонувати якусь послугу, то телефонного дзвінка ви так і не дочекаєтеся.
Унікальність нашого ресурсу полягає в тому, що під фразою онлайн чат ми маємо на увазі дійсно живий онлайн чат з адвокатом. Чат побудований у формі онлайн листування. Ви ставите питання, на яке вам відразу адвокат дає відповідь. Ви можете вести розмову до тих пір, поки вам не набридне і ставити безліч питань, які вас цікавлять.
Дякую за кваліфіковану відповідь.
Що робити коли аварійна служба Шевченківського району, систематично не виконує свої обов’язки з усунення аварійної ситуації у багатоквартирному будинку.
Є аудіо записи звернень і відерфіксація
Я шкодую, що ви зіткнулися з проблемою відсутності належної допомоги від аварійної служби Шевченківського району. Якщо ви вважаєте, що аварійна служба систематично не виконує свої обов’язки, можна спробувати наступні кроки:
Зверніться до місцевої адміністрації: Спробуйте зв’язатися з відповідними посадовими особами у місцевій адміністрації Шевченківського району. Поясніть ситуацію, надайте докази (наприклад, аудіо записи та документи), які підтверджують невиконання обов’язків.
Звернення до управління житлово-комунального господарства: Зверніться до відповідного органу управління житлово-комунального господарства району. Повідомте їх про проблему, надайте докази і звернення.
Звернення до правоохоронних органів: Якщо ви вважаєте, що аварійна служба систематично не виконує свої обов’язки, ви можете подати скаргу до правоохоронних органів, наприклад, до поліції або прокуратури. Надайте докази своїх заявлень, включаючи аудіо записи та будь-які інші матеріали.
Звернення до громадських організацій та ЗМІ: Ви також можете звернутися до громадських організацій, які займаються захистом прав споживачів або прав людей у вашому регіоні. Також можете звернутися до ЗМІ, щоб привернути увагу до ситуації.
Важливо пам’ятати, що ці рекомендації можуть варіюватися залежно від конкретної ситуації.